Metodou vás provede:
Metoda, kterou mapujeme značku, produkt nebo službu. Postupně zjišťujeme, co děláte, co vám funguje, a co ne. Umožní nám rychle proniknout pod povrch a vypíchnout to podstatné. Tato metoda je pro rychlý ale hluboký průzkum.
U této metody jsme se inspirovali po přečtení a nastudování Value Proposition Canvas. Pro úvodní workshop jsme ji potřebovali výrazně zkrátit, na samostatných workshopech děláme Canvas celý.
Protože z e-mailů nebo jedné schůzky v kavárně váš tým ani produkt nepoznáme, ani nezažijeme. Jobs, Pains & Gains typicky zařazujeme na startu jakékoliv spolupráce. Nejen, že zjistíme, co potřebujeme, ale naše týmy se vzájemně sladí. Vydali byste se na širé moře aniž byste věděli, jak se váš člun řídí? Ne? My taky ne.
Zjistíme, co váš produkt/služba/značka dělá a jaké potřeby zákazníků/zaměstnanců/trhu naplňuje. Nudit se nebudete, používáme akční slova a barevné post-ity.
Chceme znát vaše bolístky. Věci, co trápí vás, vaše zákazníky, trh nebo třeba paní od naproti. Poznáme všechny bariéry, které produktu/službě/značce stojí v cestě. V problémech často spí velké příležitosti.
Pozitivní na konec. Objevíme to, proč by vaši zákazníci měli stanovat před vaším obchodem nebo zaplavit e-shop objednávkami. Dáme dohromady co nejvíc výhod a benefitů, ať už z pohledu vašeho interního týmu a zákazníků, tak i trhu či demografie.
Vás potřebujeme k tomu, abychom se dozvěděli co nejvíce. Připravte se na to, že budete přemýšlet nad svou firmou, vizemi i zákazníky a to v plné polní – očekáváme nasazení a soustředění. My do toho půjdeme po hlavě.
Co budeme potřebovat při hledání Jobs, Pains & Gains?
místnost s volnou plochou na lepení lístečků
(může to být u vás nebo u nás)
post-ity (máme vlastní zásoby)
fixy pro každého (máme vlastní zásoby)
váš tým (všechny, kteří k tomu mají co říct, ale i ostatní – vedení, marketing, obchod, zákaznickou podporu...)
vaše maximální soustředění s minimem vyrušování
2–3,5 hodiny