2018
2024

Design inovace pro globálního insurtech hráče

Jsme designéři s výsledky
Globální korporace
insurtech

Společně s týmem Impact Forecasting nadnárodní konzultační společnosti Aon navrhujeme cloudovou aplikaci pro vyhodnocování rizik portfolií. Budujeme robustní design systém tak, abychom ulehčili přidávání dalších funkcionalit a aplikací v budoucnu.

Živý důkaz úspěšné spolupráce na globálním produktu.  

6 let

spolehlivost
Roky prověřená
Product Design
Customer Experience
UX Design
Creative Direction
UI Design
Graphic Design
Product Strategy
Sarka Cerna - leader at Impact Forecasting team, a data-insurance company
Šárka Černá,
@Aon

Se studiem Remembership spolupracujeme přes 6 let a za tu dobu nám pomohli vypracovat roadmapu, kam se chceme s produktem posouvat a navhli ekosystém naší aplikace. Nyní navrhujeme uživatelské cesty a těšíme se, že přineseme funkční a mnoha lidmi očekávanou aplikaci, která se bude skvěle používat.

Pracovat na aplikaci, která vyhodnocuje rizika přírodních živlů je extrémně zajímavé ale zároveň i náročné. Vyžaduje to velkou míru pochopení různých dat i kontextů a také práci s globálním design týmem.

Jan Ondracek, tech leader at Impact Forecasting, data insurance company
Martin Kozák, @Remembership_

S týmem Impact Forecasting jedeme společnou cestu už několik let. Dodáváme jim maximální designérský support a pomocnou ruku v určování na jakých featurách pracovat. Na oplátku dostáváme velký prostor a důvěru, kterou jako designéři pro svoji práci tolik potřebujeme.

Jarek Bazala, director of product at Raynet CRM, czech SAAS company with more than 19K users
Petr Rubáček, @Remembership_

2 565

hodiny
Společně odpracované

Navrhování produktu

Stali jsme se externí produktovou posilou týmu Aon Impact Forecasting. V korporátním žargonu jsme strategickou součástí roadmapy.

Designujeme od nuly s týmem, který neměl předchozí zkušenost s vlastním produktem, nyní jich má moře.

Intenzivní týmová práce

Posunout přemýšlení nad řízením byznysu vyžaduje pečlivý přístup. Náročná příprava a každá odpracovaná hodina před samotným designováním se mnohonásobně vyplatí po celý zbytek života produktu. Nic nepodceňujeme.

#friendsnotclients

Věříme, že malí i velcí mohou mít srovnatelný dopad, když mají vztahy na prvním místě. REMEMBERSHIP_ vyrostlo na #friendsnotclients přístupu.

Mnohokrát jsme si potvrdili, že je to nejlepší cesta pro budování a rozvíjení našeho studia. Jak vypadá #friendsnotclients v praxi? ⬇️

#friendsnotclients

Kvalitně i s remote týmem

Spolupráce s nadnárodní firmou vyžaduje schopnost vést kvalitně fyzické workshopy, schůzky i video-cally. S týmem Aonu máme pravidelné cally v týdnech, kdy probíhají sprinty a účastníme se 
i zahraničních callů, které probíhají ze 100% v angličtině.

Pro kvalitní remote spolupráci je základem skvěle vybavené pracovní místo, které máme ve vlastních kancelářích v Holešovické tržnici. I tak se čas od času vídáme všichni osobně v sídle klienta.

#friendsnotclients

Zvládnutí dvouleté pauzy

Na začátku spolupráce stálo úplně jiné zadání než dnes – navrhovali jsme webové rozhraní, které mělo nahradit excelové přílohy v e-mailech. Odpracovali jsme, co jsme měli a… přišla pauza. Cíle a priority Aonu byly tehdy jinde, přesto jsme zůstali s šéfkou produktu v kontaktu a udržovali vztah. Po dvouleté pauze jsme tak mohli na spolupráci hladce navázat a značně ji rozšířit.

114

Tollik stránek s dalšími stovkami řádek mohl obsahovat jeden excel, kterých bylo v e-mailech pro klienty přiloženo hned několik.

Navrhujeme aplikaci, kde má klient na jednom místě všechny přehledy i reporty včetně interaktivní mapy a může zde provádět výpočty.

Data Impact Forecasting týmu tak začnou být dostupné i lidem na pobočkách a ne pouze vysoce kvalifikovaným analytikům.

1
Vydejte se s námi na společnou cestu za lepším produktem, službou nebo značkou. Dokážeme odvést složitý workshop. Najdeme řešení problémů, kterým čelíte. Nebo naučíme váš tým Design Thinking.
Přidáte se?