2018
2024

Design inovace pro globálního insurtech hráče

Jsme designéři s výsledky
Globální korporace
insurtech

Společně s týmem Impact Forecasting nadnárodní konzultační společnosti Aon navrhujeme cloudovou aplikaci pro vyhodnocování rizik portfolií. Budujeme robustní design systém tak, abychom ulehčili přidávání dalších funkcionalit a aplikací v budoucnu.

Živý důkaz úspěšné spolupráce na globálním produktu.  

Skvělý přístup hned od začátku – vtáhli nás do celého procesu.  Strašně se mi líbilo, že nás zapojili a dodali nám to, co nám v týmu chybělo. Zároveň jsme společně navrhli něco, co se nám líbilo, co nám sedělo a co jsme považovali za své vlastní.

Sarka Cerna - leader at Impact Forecasting team, a data-insurance company
Šárka Černá, CPO @Impact Forecasting by Aon

6 let

spolehlivost
Roky prověřená
Product Design
Customer Experience
UX Design
Creative Direction
UI Design
Graphic Design
Product Strategy
Sarka Cerna - leader at Impact Forecasting team, a data-insurance company
Šárka Černá,
CPO @Impact Forecasting by Aon

Pro mě bylo skvělé mít k dispozici Petra a Martina, když je potřebuji. Jejich přínos spočívá v tom, že do projektu vnášejí zkušenosti z jiných zakázek, což dělá naši intenzivní spolupráci vždycky nesmírně efektivní. Největší ‘eye-opener’ pro mě byl fakt, že když jsme spolu začali pracovat, uvědomila jsem si, jak náročná disciplína to vlastně je a jak moc jsou potřeba zkušenosti a odborné znalosti, aby šlo vše správně poskládat.

A právě v tomto případě je design klíčový, a s tím nám velmi pomáhá REMEMBERSHIP. Když jsme tuto službu začínali před několika lety, vypadala poměrně jednoduše. Pánové nám ale pomohli vidět ji z jiného úhlu. My víme, co chceme sdělit, ale na druhé straně může být někdo, kdo to neví, nebo kdo na data a reporty pohlíží úplně jinak.

Pomohli nám navrhnout řešení tak, aby ho dokázal pochopit i, řekněme, běžný člověk. Mohli bychom vytvořit sebelepší produkt, ale pokud by nevypadal dobře a nebyl efektivně podaný, mohlo by to snižovat jeho celkovou hodnotu.

Michal Lörinc, Head of CAT Insights @Aon

Ten vlak nám téměř ujel, ale chytli jsme ho na poslední chvíli, protože předchozí řešení bylo opravdu…Ne přímo archaické, ale rozhodně to nebylo pěkné. Pro mě jsou náklady do designu určitě investice, ale skoro bych řekl, že v dnešní době je to už možná i nutná investice.

Jakub Aska, Biz Dev @Aon

2 565

hodiny
Společně odpracované

Navrhování produktu

Stali jsme se externí produktovou posilou týmu Aon Impact Forecasting. V korporátním žargonu jsme strategickou součástí roadmapy.

Designujeme od nuly s týmem, který neměl předchozí zkušenost s vlastním produktem, nyní jich má moře.

Intenzivní týmová práce

Posunout přemýšlení nad řízením byznysu vyžaduje pečlivý přístup. Náročná příprava a každá odpracovaná hodina před samotným designováním se mnohonásobně vyplatí po celý zbytek života produktu. Nic nepodceňujeme.

#friendsnotclients

Věříme, že malí i velcí mohou mít srovnatelný dopad, když mají vztahy na prvním místě. REMEMBERSHIP_ vyrostlo na #friendsnotclients přístupu.

Mnohokrát jsme si potvrdili, že je to nejlepší cesta pro budování a rozvíjení našeho studia. Jak vypadá #friendsnotclients v praxi? ⬇️

#friendsnotclients

Kvalitně i s remote týmem

Spolupráce s nadnárodní firmou vyžaduje schopnost vést kvalitně fyzické workshopy, schůzky i video-cally. S týmem Aonu máme pravidelné cally v týdnech, kdy probíhají sprinty a účastníme se 
i zahraničních callů, které probíhají ze 100% v angličtině.

Pro kvalitní remote spolupráci je základem skvěle vybavené pracovní místo, které máme ve vlastních kancelářích v Holešovické tržnici. I tak se čas od času vídáme všichni osobně v sídle klienta.

#friendsnotclients

Zvládnutí dvouleté pauzy

Na začátku spolupráce stálo úplně jiné zadání než dnes – navrhovali jsme webové rozhraní, které mělo nahradit excelové přílohy v e-mailech. Odpracovali jsme, co jsme měli a… přišla pauza. Cíle a priority Aonu byly tehdy jinde, přesto jsme zůstali s šéfkou produktu v kontaktu a udržovali vztah. Po dvouleté pauze jsme tak mohli na spolupráci hladce navázat a značně ji rozšířit.

114

Tollik stránek s dalšími stovkami řádek mohl obsahovat jeden excel, kterých bylo v e-mailech pro klienty přiloženo hned několik.

Navrhujeme aplikaci, kde má klient na jednom místě všechny přehledy i reporty včetně interaktivní mapy a může zde provádět výpočty.

Data Impact Forecasting týmu tak začnou být dostupné i lidem na pobočkách a ne pouze vysoce kvalifikovaným analytikům.

1
Vydejte se s námi na společnou cestu za lepším produktem, službou nebo značkou. Dokážeme odvést složitý workshop. Najdeme řešení problémů, kterým čelíte. Nebo naučíme váš tým Design Thinking.
Přidáte se?