Umazali jsme překážky
pro milující uživatele
Zdeněk s Richardem vedou firmu, která dokázala vyrůst na 3 214 uživatelů bez produktových designérů. Zvládli sami postavit a naprogramovat aplikaci, kterou měly přes tři tisícovky uživatelů rádo ikdyž byla v mnoha ohledech uživatelsky komplikovaná. Našim úkolem bylo aplikaci přepracovat a připravit ji na další růst, který už za tehdejšího stavu a s tehdejším designem nebyl možný.
Funkcionality jsme rozebrali, otestovali a navrhli jejich jednodušší a efektivnější verze. Navrhli jsme hierarchii projektů a zásadně pomohli v orientaci v aplikaci. To vše bylo doprovázeno několikahodinovými cally – Zdeněk s Richardem chtěli mít v každém kroku velkou míru jistoty, že budou změny ku prospěchu velkému množství stávajících uživatelů.
Stojí to čas a peníze, ale výsledek stojí za to.
1 rok
@Projektově
Spolupracovat s RMBR je jen pro odvážné. Není to spolupráce, kdy se vezete. Je intenzivní.
S Petrem jsme šli do hloubky produktu, jeho účelu a použití. Nastavovali produktovou strategii. Martin je umělec, který dokázal navrhnout unikátní grafický styl a funkční UX. Vše co je v produktu si muselo své místo vybojovat. Stojí to čas a peníze, ale výsledek stojí za to.
O téměř dva roky později se stále opíráme o to, co jsme společně vymysleli a není potřeba výraznějších změn. Dokázali jsme společně vybudovat pevné základy, na kterých se dál snadno staví.
Se studiem Remembership jsme se pustili do velkých změn a povedly se.
794
Navrhování produktu
Projektově razilo extrémně pečlivou cestu. Neustále vylepšovali a prohlubovali expertní funkce a časem zapomněli na uživatele s mnohem pragmatičtějšími potřebami. Pomohli jsme jim vymotat se z nekonečného zrobustňování aplikace a společně vše zjednodušili. Cílem bylo také navrhnout atraktivnější vizuál, ne jen opravit UX.
Strategický jízdní řád
Kromě nového designu aplikace jsme připravili i strategii pro launch a komunikaci novinek ke stávajícím uživatelům pomocí speciálního webu. Značce jsme dali i nový kreativní koncept, vizuální styl a logo.
V původním zadání nikdo s tak zásadním redesignem nepočítal, ale ukázalo se, že s drobnými úpravami nepůjde ambiciózních byznysových cílů dosáhnout.
#friendsnotclients
Věříme, že malí i velcí mohou mít srovnatelný dopad, když mají vztahy na prvním místě. REMEMBERSHIP_ vyrostlo na #friendsnotclients přístupu. Mnohokrát jsme si potvrdili, že je to nejlepší cesta pro budování a rozvíjení našeho studia. Jak vypadá #friendsnotclients v praxi? ⬇️
Famózní celoroční spolupráce
Nápodobně Zdeňku, Richarde, Tony, Silvie a celý týme Projektově, vážíme si vaší důvěry! Nesedí vám velké světové aplikace, ale řídit projekty prostě potřebujete?
Dejte tomu šanci a vyzkoušejte jednoho z našich #friendsnotclients pro své projekty.
Pomoc s rozhodováním
Vedle navrhování aplikace jsme v Projektově hráli strategickou roli v nastavování dílčích cílů, v koncepci launche nové verze aplikace a nastavení cenové politiky s ohledem na domácí i světový SAAS trh.
Tým Projektově s námi pracoval
na revolučních změnách. Nebáli se pro své uživatele a zákazníky
vytvořit novou vrstvu hierarchie
v řazení projektů, což celou aplikaci posunulo mezi světová SAAS řešení.