Kontinuální design klíčového produktu firmy
Učebnicový příklad spolupráce produktové firmy s designérským studiem. Za 8 let spolupráce na designu CRM aplikace a kreativy pro marketing jsme navrhovali prakticky vše od citivého redesignu, nových komponent a funkcí po ilustrace v sídle firmy.
To nejvíc? Důvěra celého týmu, pro který je dnes design naprosto klíčový.
Martin umí skvěle pochopit potřebu a zároveň nám nikdy nedal košem.
8 let
@Raynet
Se studiem Remembership spolupracujeme přes 5 let a je to parťák, který vždy dokáže navnímat RAYNET jak z pohledu tonality, tak co se týče našich priorit. Díky tomu jsme společně vytvořili několik minibrandů vždy v daném čase a s předem daným rozpočtem. Dlouhodobě pro nás také tvoří veškerou webovou a produktovou grafiku, díky čemuž si můžeme dovolit nemít vlastního designéra.
Martin je perfektní designér. Sedlo si to hned a chtěli jsme všechen jeho čas.
Vždy dodrží rozpočet a pokud ví, že se blížíme, že bychom ho mohli přešvihnout ozvou se a domluvíme se. Většinou jim dáváme prostor, který potřebují a výsledky nám ukazují, že nám to za to stojí.
RMBR považuju za supr parťáka, který je pro nás díky flexibilnosti a velké produktové znalosti stabilní dlouhodobou oporou.Today
5 165
Navrhování produktu
Od obchodní nástěnky přes RAYNET AI po design cenových plánů. Funkce jsme navrhovali a feedbackovali přímo s majiteli firmy, kteří jsou zároveň šéfy produktu.
Marketingové kampaně
Pro marketingový tým jsme přes 7 let doručovali kreativu a klíčové vizuály. Od komunikačních kampaní po drobné bannery a tiskoviny.
Za fotkama stojí Jirka Ledvoň, Raynetí dvorní obsaho-tvůrce.
#friendsnotclients
Věříme, že malí i velcí mohou mít srovnatelný dopad, když mají vztahy na prvním místě. REMEMBERSHIP_ vyrostlo na #friendsnotclients přístupu.
Mnohokrát jsme si potvrdili, že je to nejlepší cesta pro budování a rozvíjení našeho studia. Jak vypadá #friendsnotclients v praxi? ⬇️
Tajný projekt jako pocta všem zaměstnancům
Těsně před dokončením rekonstrukce nového sídla jsme s CEO Martinem Bazalou vymysleli, jak může RAYNET každý den připomínat, že si váží svých lidí, a je vděčný za jejich tvrdou a profesionální práci.
Velkoformátovu ilustraci na jednom ze schodišť RAYNET TOWER nám pomohl dotáhnout náš kamarád a skvělý ilustrátor Jirka Jaroš.
Doťuknutí detailů v nových prostorech
I když nové prostory RAYNETu od začátku skvěle navrhovalo studio ARK, díky mnohaleté znalosti značky nás přizvali k vymýšlení detailů. Nové prostory jsme tak obohatili o HIGH FIVE POINT, navrhli jsme označení místností a připravili venkovní označení budovy.
Přemýšlíte o CRM? RAYNET je nejpoužívanější v ČR a míři do světa.
Vyzkoušejte jej a seznamte se s výsledky naší práce osobně.
Na začátku spolupráce měl RAYNET přes 6 tisíc uživatelů. In-house designerskému týmu předáváme práci ve chvíli, kdy je platicích uživatelů ke 20 000.