Kontinuální design klíčového produktu firmy
Učebnicový příklad spolupráce produktové firmy s designérským studiem. Za 8 let spolupráce na designu CRM aplikace a kreativy pro marketing jsme navrhovali prakticky vše od citivého redesignu, nových komponent a funkcí po ilustrace v sídle firmy.
To nejvíc? Důvěra celého týmu, pro který je dnes design naprosto klíčový.
Přímá komunikace s designéry je absolutně úžasná, protože je bezztrátová. Styl práce, jaký mají kluci, je něco, co extrémně preferujeme a vyhledáváme.
8 let
Founder @Raynet
Hledali jsme dlouho, zkoušeli jsme mnoho agentur, freelancerů a podobně. A potom jsme narazili na REMEMBERSHIP, a tam si to sedlo. Zjistili jsme, že máme podobný pohled na věc, a že konečně někdo dokáže doručit to, co chceme. Byla to pro nás velká radost, protože jsme snad 8 let hledali nějakou funkční spolupráci.
Ta spolupráce s menším subjektem, jako je REMEMBERSHIP, byla skvělá v tom, že jsme se znali na osobní úrovni a bylo to extrémně partnerské.
A další skvělá věc byla, že kluci měli sami spoustu nápadů, protože s námi tu aplikaci žili. Tím pádem se spolupráce přetavila z modelu zadavatel–realizátor na skutečné partnerství. Společně jsme seděli, vymýšleli a tvořili, což pro mě byla velká úleva, a zároveň to bylo opravdu skvělé.
RMBR považuju za supr parťáka, který je pro nás díky flexibilnosti a velké produktové znalosti stabilní dlouhodobou oporou.
5 165
Navrhování produktu
Od obchodní nástěnky přes RAYNET AI po design cenových plánů. Funkce jsme navrhovali a feedbackovali přímo s majiteli firmy, kteří jsou zároveň šéfy produktu.
Marketingové kampaně
Pro marketingový tým jsme přes 7 let doručovali kreativu a klíčové vizuály. Od komunikačních kampaní po drobné bannery a tiskoviny.
Za fotkama stojí Jirka Ledvoň, Raynetí dvorní obsaho-tvůrce.
#friendsnotclients
Věříme, že malí i velcí mohou mít srovnatelný dopad, když mají vztahy na prvním místě. REMEMBERSHIP_ vyrostlo na #friendsnotclients přístupu.
Mnohokrát jsme si potvrdili, že je to nejlepší cesta pro budování a rozvíjení našeho studia. Jak vypadá #friendsnotclients v praxi? ⬇️
Tajný projekt jako pocta všem zaměstnancům
Těsně před dokončením rekonstrukce nového sídla jsme s CEO Martinem Bazalou vymysleli, jak může RAYNET každý den připomínat, že si váží svých lidí, a je vděčný za jejich tvrdou a profesionální práci.
Velkoformátovu ilustraci na jednom ze schodišť RAYNET TOWER nám pomohl dotáhnout náš kamarád a skvělý ilustrátor Jirka Jaroš.
Doťuknutí detailů v nových prostorech
studio ARK, díky mnohaleté znalosti značky nás přizvali k vymýšlení detailů. Nové prostory jsme tak obohatili o HIGH FIVE POINT, navrhli jsme označení místností a připravili venkovní označení budovy.
Přemýšlíte o CRM? RAYNET je nejpoužívanější CRM nástroj v ČR a zrovna míři do světa. Vyzkoušejte jej a seznamte se s výsledky naší práce osobně.
Jako 🎁 od nás ale i ukázku opravdové sounáležitosti s produkty, na kterých pracujeme dostanete 1 měsíc zdarma. (když půjdete přes náš odkaz)
I když nové prostory RAYNETu od začátku skvěle navrhovalo
Na začátku spolupráce měl RAYNET přes 6 tisíc uživatelů. In-house designerskému týmu předáváme práci ve chvíli, kdy je platicích uživatelů ke 20 000.