Prozkoumejte naši práci

Předworkshopové kafe

Nástrojem vás provede:

Workshopy jsou jako ta chvíle, kdy plánujete, kam všude se na svojí cestě vydáte. Jsou intenzivní a plné očekávání. Jejich cílem je dát společně dohromady co nejvíce úhlů pohledu, zamyslet se nad nejvhodnější trasou a na konci odcházet s představou, kam se naše kroky budou ubírat.

Proč Předworkshopové kafe?

První část každého workshopu je o dynamice týmu (Team Dynamics). Je to čas věnovaný sladění týmu, vytvoření správného prostředí pro kreativitu, smazání rozdílů v pozicích. Je to taky ta část, kde pokládáme první základy důvěry, která je tak důležitá pro společnou cestu.

Předpokladem pro dobrou práci jsou i správně nastavená očekávání. Tohle všechno je občas dobré oddělit od oné intenzivní – pracovní – části workshopu. Zvlášť, když se nás potká víc než 5.

Proto chodíme na Předworkshopového kafe, při kterém se zaměřujeme jen na Team Dynamics.

Nástroj krok za krokem

Před úvodním workshopem si dáme kafe. To předworkshopové, ideálně den předem.

  • Check-In: každý nám řekne kdo je, jak se má a jaká je jeho role ve firmě.

  • 3x můj soused: prolomíme ledy, položíte první základy důvěry.

  • 3 očekávání: společně nadefinujeme očekávání a sladíme je.

  • Prakticky: vysvětlíme si, co budeme dělat následující den a domluvíme se na praktických detailech.

  • Check-Out: každý shrne svoje pocity a pro tu chvíli zavírá za prací dveře.

  • Jaká bude vaše role?

    Je. Lépe se totiž sladíme. Není to ale nutností, i když už známe pár varovných signálů, které nám řeknou, že je předworkshopové kafe víc než žádoucí:

    • Jste zvyklí na práci agentur, které pracují jinak než my.

    • Máte v týmu skeptiky, kteří mají problém věřit našemu procesu, nebo mu nedávají důležitost.

    • Workshopu a celého procesu se bude účastnit více jak 6 lidí.

    Předworkshopové kafe nemá smysl, pokud na něm nemůže být byť jen jeden člověk. Je to pak jako rozšiřovat výpravu těsně před odletem. V takovém případě zvládneme kafe přímo na workshopu, i za cenu toho, že společně strávíme o pár hodin déle. Zásady nectíme pro nic za nic, slíbili jsme vám perfektní práci a pomoc, pamatujete se?

  • Co budete potřebovat

    • váš tým (všechny, kteří k tomu mají co říct, ale i ostatní – vedení, marketing, obchod, zákaznickou podporu...)

    • maximální soustředění, je to váš čas, buďme offline

  • Typická délka

    1 - 3 h dle velikosti týmu

Jaké další nástroje používáme
blue arrow
FacebookInstagramLinkedin